2009-08-16

Ljuvlig papper från Fancy Pants

Jag är lite insnöad på orange nu och det här pappret är helt ljuvligt, Fancy Pants - Summer Soiree, man blir ju bara så glad av färgen. Kortet är taget i Hälsingland för ett par år sedan och färgerna i bilden harmoniserar jättebra med pappret och är monterat på varmorange cardstock. Utöver det har jag använt lite spillbitar (:-)), en textruta oxå från Fancy pants- All Fall, valde att riva kanterna lite på den för ett lite ruffigare intryck. Som dekorationer har jag använt organzablommor och i mitten på dom lite vanlig orange metalltråd som jag knölat ihop och en etikett som jag knölade ihop lite. Rubriken är Rub-ons som jag satt lite 3d-lack på.
Det mesta finns att köpa hos MiMas scrapbooking.

2 kommentarer:

bakom berget sa...

Va kul att du gillar orange just nu! Jag har också varit lite såld på den färgen i sommar faktiskt.Det kom sig av att jag såg en grupp trädgårdsmöbler på en terass som var så j-a snygga. Grå-blå metallunderrede typ Grythyttan och sits o rygg i orange. (Nästan som ljusa rönnbär du vet)Kan inte glömma dom. Kram.

♥ Annlouise ♥ sa...

Låter grymt snyggt! Investerade i härliga varmorange handdukar till badrummet och en superfin matchande tvåpump! Blir glad varenda gång man behöver gå dit :-), kram kram