2009-10-21

Sagolika

Ett underbart papper från Sassafrass lass fick bli bakgrunden, lite gammalt BG papper ihopknölat och chalkat samt grön fotomatta. Spets och massa tyll, gaffertape från 7gypsies.
Det stora S:et är underbara grungeboard-bokstäver från Tim Holtz som jag målat, sprayat med glimmermist och chalkat. Resten av bokstäverna har jag skurit ut med min Craft Robo och lackat med 3d-lack.
Blommorna kommer från YouDo och bradsen har jag hamrat med min Tim Holtz-hammare.


Det här fotot är så himla fint, åtminstone i verkligheten. Får inte riktigt till det med fotograferingen, det är för mörkt ute och jag vill helst ha dagsljus. Men men, det blir som det blir annars måste jag vänta ända tills på lördag när jag är ledig.

2 kommentarer:

bakom berget sa...

Ja men titta! Där var han också! Nu har jag sett hela familjen. Emma, Elias, Katten, Mamma och så nu Pappa.Va kul... Det var ju länge sen sist..Åsa.

Mija ♥ sa...

Oh My God!! Så UNDERBART fint!!! *me love* färgerna och det stora "S:et" och bilden såklart

Kram, Mija