2010-02-28

Gäst-DT på Creative Scrappers

Det här är mitt bidrag som gäst-dt på creative scrappers. Jag har tolkat en helt underbar skiss.
Bakgrunden är en baksida på ett Fancy Pants-papper. Har klippt ut moln i prickig cardstock och regnbågen är utklippt ur ett annat FP-papper.
Solen är en stämpel från Unity Stamps och fågeln är underbar grungeboard Från Tim Holtz som jag fick av snälla snälla Mija - Tusen tack! Likså med de söta små pebblesarna (eller vad det kan tänkas heta i plural). Till texten clouds har jag använt bokstäver från BG med lite 3d-lack på.
Fin fin silvertråd, pompom och ett silvercharms-hjärta.
Blomman är rosa papper som jag stansat ut en cirkel av, lite doodling och så en orange liten cirkel på... och lite 3d-lack.

På bakgrunden har jag duttat med lite vit akrylfärg och bubbelplast. Fågeln är färgad med distress-ink i färgen Broken China och glimmermist i färgen Iriscident gold.

1 kommentar:

pia u sa...

urcool LO...bra ide med silvertråden har oxå o gått o klurat hur jag få det snyggt ..