2010-07-26

Föräldrar

Det var så kul att scrappa nått annat än foton så jag fortsatte med ytterligare alster från Emma. Älskar dom naivistiska teckningarna! Här han hon målat porträtt av mamma och av pappa... tyvärr använde hon gult papper att måla på men jag har försökt minimera det gula och ta upp lite av det på LO'n.
Jag har använt ljusgrå bakgrund och mönstrade papper från Basic Grey och Crate Paper.
Bokstäver från American Crafts med lite 3d-lack på.
Alfabetsbokstäver från October Afternoon och Cosmo Cricket
Jag har satt fragments från Tim Holtz över Mamma och Pappa-bokstäverna. Den fina pom-pomen i härlig äppelgrön färg har jag stulit från min dotters låda. Hon fick massor av Mija som hade tröttnat - kul för mig :-) och jag får väl kompensera Emma för förlusten.

4 kommentarer:

LisaVeronica sa...

Jätte läcker lo!

Mija ♥ sa...

Emma ÄGER!!

Helen sa...

so lovely, and precious drawings to your heart!!

Cath. sa...

Så otroligt läcker! En himla bra idé!
Ha det gott!