2010-08-14

Bollhav

För några år sedan så var vi på Leksand sommarland vilket var en riktig höjdare, supermysigt och trevligt. Jag har massor av bilder från den helgen och här kommer ytterligare en i mängden, ni har säkert redan sett flera av de jag scrappat tidigare. Grejen är att bilderna är ganska färgglada och röriga - det är ju semesterbilder och många från leklandet så jag tycker det är svårt att scrappa... eller inte egentligen men det blir ju väldigt enkla layouter. Jag får liksom inte till det med dekorationerna... men så här blev det den här gången och kanske står den till sig och jag "hottar" upp den med nått någon dag.
Det är vit cardstock, och lite grön penna. Prickigt papper från SFL och grön cardstock som jag klippt ut i en bubblig form som fotomatta.... å så några stackars knappar...
Thickers och alfabetsstickers... ja mer än så blev det inte... någon som har något konkret förslag så tar jag tacksamt emot det... hur kommer jag ut ur min dekorationsblock?

Inga kommentarer: