2010-11-04

Som en fjäril på en sommaräng

En hederlig gammal carola-låt for genom mitt huvud när jag gjorde den här så den fick helt enkelt titeln :-).

 Bakgrunden är vit cardstock sprayad med mist i rosa och grönt. sedan har jag tagit strimlor av papper i pastelliga färger, baksidor av Fancy Pants-papper, och skurit i strimlor som jag flätat ihop lite slarvigt.
 Stora blomman är från YouDo och på den har jag droppat lite med glossy accent för att få lite dagg-effekt. En söt ängel-charm hänger där oxå.
 Matchande hjärtan som jag klippt ur samma papper som strimlorna och som har fått en kant av glossy accent.
Fjärilsvingar från Tim Holtz - grungeboard - målade med crackle paint i färgen picket fence. Massor med pärlor och genomskinliga små pebbles har jag fäst lite här och var oxå.

2 kommentarer:

Sonja sa...

SUPER härlig!!

Kram

Hege sa...

Ljuvlig supersomrig LO. Och så många fina detaljer.
Kram Hege