2011-07-01

Som socker

Här har jag utgått från underbara papper från Lily Bee design, någon butik i sverige som har den här serien hemma - Stationery, vill så gärna ha mer!!! Bakgrunden har jag målat med gesso, skvätt ner med glimmer glam och sedan har jag avänt mönstrade papper från Pink Paisley och Lily Bee. Kanterna på bakgrunden har jag slipat med sandpapper för att få fram lite vit kärna och ruffa till det hela lite.  
Olika söta pebbles och pearlmaker blandat med lite plastblommor från Prima.

Det superfina metallhjärtat hittade jag av en slump i en inredningsbutik, duttade med lite vit stämpelfärg på bokstäverna för att framhäva dom ytterligare.
Å vad vore livet utan pom-pom på tråd :-)

1 kommentar:

Cath. sa...

Sån härligt snygg layout! Underbara fäger och så fina detaljer! Kram, önskar dig fina sommardagar!