2011-09-02

Månadsutmaning hos Pysseltagen

I would love to have your wote for my LO, nr 12, at http://pysseltagen.blogspot.com/  :-) Thanks a lot!
Här är en LO som jag gjorde till Pysseltagens månadsutmaning Augusti. Man skulle inspireras av Duffy - Well, well, well-video. Så här blev min tolkning. Jag har använt vit cardtock, grungeboard-swirl, mist och stämplar för att göra bakgrunden.
Blommorna har jag stansat ut ur vanligt vitt papper som jag sedan målat med gesso och sprayat med mist, efter en beskrivning som jag hittade på pysseltagens blog. Gesson skulle man värma till den bubblade för att få den så där strukturerad - coolt va!

Bokstäver från Prima och October afternoon.

1 kommentar:

bakom berget sa...

Heej! Va kul att du tittade in. Ja här jobbar vi må du tro. Kämpar för att det ska bli klart till jul.
Hoppas ni har det bra. Kram till er alla från oss.
Åsa.