2013-04-24

Vårbestyr


Nu har jag pysslat med deklaration, artiklar till tidningen Inzpira, skolbestyr för barnen, influensa
magsjuka, trädgårdsrensning, äppelträdsklippning, däckbyte, bilbatterihaveri, garderobsrenovering
och lite ommöblering, bakning, familjeliv… men mycket foton har det inte blivit av ovanstående.

Sedan några veckor tillbaka är jag själv med hem och barn då maken arbetar borta och jag tänkte i
min enfald att ja det är ju inte bara dåligt utan då har jag ju kvällar och helger för mig själv och mitt
pysslande – började med att bli sjuka allihopa… nu tre veckor senare känner vi oss krya och har lite
energi igen… då pajar bilen, toastolen, diskmaskinen...

Men allt har ju sin tid och livet är underbart i alla sina förvecklingar så vem vet när som helst hinner
jag pyssla lite.

Inga kommentarer: