2009-08-31

Vintage-kort

Ett kort med mörkbrun cardstock som bas. Där har jag använt glimmermist i färgerna creme de chocalt och Iridexcent gold. Ovanpå det ett gammalt BG-papper från serien scarletts letter. Stämplarna kommer från Inkido och
Tim Holtz. På den lilla tagen har jag använt Tim Holtz grungeboard. Blommorna och bladen kommer från Prima. Allting är distressat med färgerna Walnut Stain, Black soot och Brushed Cordoroy med hjälp av de fiffiga distressvertyget från Tim Holtz. Över allt har jag sprayat en hel del av glimmermisten i färgerna jag nämnde ovan.
Som vanligt har jag hängt på MiMas scrapbooking där det mesta är inköpt! :-)

4 kommentarer:

Sonja sa...

Helt underbar! :-)

bakom berget sa...

Jomen hörru!!! Det där kortet VILL jag HA!! Kan du göra ett till? Supersnyggt!

Scrapmoment Hellen sa...

Underbart kort! Älskar din färg combo på det här, så dramatiskt!

bakom berget sa...

Tack! Du e så gullig! Åsa.