2010-01-21

Älskade snutte

Ja igår satt jag och installerade om ena datorn och det tog hela kvällen, och ändå är den inte färdig än... vilken tid det tar och vilken massa program man har...Nåja mellan omstarterna hann jag faktiskt scrappa en layout, även den inspirerad av Sketch #87 från Creative Scrappers. Det är en bild på emmas snutte... eller det som är kvar av den efter 5 års snuttande.
Beige cardstock, hjärtpapper från Panduro. Snygg filmrulledeko från Tim Holtz. Blommor, ett tårtpapper som jag färgat in med distress inkpad, frayed brulap. Det röda prickiga pappret är ett julpapper från Pink Paisley.
På kanterna av fotot har jag satt glitterlim och på hjärtpapprets kant sitter det rock candy-glitterstickles. Bokstäverna är lackade med 3d-lack och det stora röda hjärtat med Crackle paint-rock candy.
De där snutttrasorna ja, tänk att nästan varje kväll far jag runt och letar efter dom där trådarna och säger att nu minsann får hon inte ha dom på något annat ställe än i sängen, men inte hjälper det, dom försvinner ju i sängen med :-).

1 kommentar:

bakom berget sa...

Jag tycker precis att jag har sett den där "snutte" nån gång....
Ha det gott alla! Kram från Åsa.