2010-02-05

Glädje

Basen är en härlig baksida från Fancy Pants. Övriga papper från Fancy Pants och Basick Grey i vanlig ordning. Rosorna har jag klippt ut från ett Prima-papper. Kanterna är stämplade med en swirl-stämpel.
Metall-tagen kommer från Krukeriet i Halmstad. På den har jag stämplat en inkido-fjäril. Lite silvertråd på och så fick det bli. Lite bling i form av pärlor och mosaik.
Silvertråd och Mulberry vid fotot och silverglitter runt fotot.
En grön blomma från YouDo coh en jättebrad i mitten. Silvertråd som jag snurrat lite och fäst fast bakom blomman.

Fick sån härlig inspiration av en layout på Magdas som man skulle scraplifta. Så här blev min tolkning. Fotot är på Mijas underbart söta och härliga dotter Olivia, snacka om att man blir glad när man ser på henne! Vilken otrolig utstrålning.

1 kommentar:

Mija ♥ sa...

Min unge!! Helt ljuvligt alltihopa!