2010-03-01

Kort med överraskning

När vi varit på semester förra veckan köpte jag mina kära saltlakrits-pingviner på planet hem. Så klart minns jag ju att min goda vän Sonja oxå älskar dom så jag gjorde ett kort till henne med en påse med lite i att snaska på. Även om jag har glädjen att få ha henne på besök om bara några veckor så misstänker jag att burken med godis är slut då.
Kortbasen är ett ljusrosa cardstock som jag skar i storleken 14x30. Sedan skårade jag bara där jag ville ha vikningarna och dekorerade med härliga våriga papper från Ladybug&friends och lite blommor och bling. Stängningen på kortet är en magnet från Basic Grey som fäster mot brad-baksidan som sitter på insidan av locket. Cellofanpåsen har jag knutit fast med ett prickigt organzaband och jag satte rosetten på baksidan för att få lite dekoration där oxå.

3 kommentarer:

Sonja sa...

TACK vännen, den blev mycket uppskattad! :-) Kram

Annika kort & gott sa...

Supergulligt att tänka på sina vänner sådär och kortet är riktigt fint!

Mija ♥ sa...

Fina grejer! Det finns en award till dig hos mig:)