2010-05-17

As time goes by

Det här är en av layouterna som jag gjorde för finalisttävlingen till AOS. Jag kan ju i vanlig ordning inte bestämma mig och gjorde således flera bidrag till de två deltävlingarna och trodde att det skulle bli lättare att välja vilka två jag skulle skicka in... det blev det inte och nu sitter jag här med flera layouter varav några är snarlika... men kanske kan de passa i mormors album eller nått :-). Den här valde jag i alla fall inte att skicka in:
Fotot är en gammal bild på min svärfar och hans syskon när de var små. En alldeles underbar bild! Basen är vit cardstock och jag har använt en overlay från Hambly och ljusrosa cardstock samt ett prickigt från SFL. Fjärilarna är utklippta ur en servett som jag fått från rara Mija!.
Massor med olika blommor och bling från bland annat YouDo och Prima.
Fågeln är utklippt ur grungepaper och färglagd med Martha Stewart-pennor och crackle paint - Rock Candy. Den läckra silvertråden med pärlor har jag köpt på Papirloftet.

1 kommentar:

Kirsti sa...

Beautiful LO....XOX.