2010-06-22

Buskul på sommarland

Igår kväll så kom Mija förbi och hade med sig några snygga servetter och sa att dessa måste du använda på din nästa LO... och varför vänta. Så här blev det och tack Mija för att du är den du är och för all inspiration du ger!!! Jag utgick från skiss 108 på creative scrappers när jag gjorde den.
Vit cardstock är basen och så har jag använt mönstrade papper från BG nya Basic serie.
Bokstäver från AC och så några chipboardbokstäver som jag fyndade på Ullared. Den söta lilla gubben har jag köpt på Lagerhaus för länge sedan.
Härlig underbar pompom på tråd.
En pebble från Prima och så några genomskinliga från här och var. Jag älskar dom som är av glas och som har platt botten, dom RIKTIGA pebblesena och inte dom i plast som man kan köpa på vilken blomsterbutik som helst.

2 kommentarer:

Mija ♥ sa...

Men ååååååååhhhhh - så helt galet underbart! En riktig Annlouise LO med tusen detaljer så fantastiskt ihopsatta och komponerade!! LOOOOOVE you and all the things you do...

A'laEmmeli sa...

Wooooow så fin du gjort, superhärlig och läcker! Kram Emmeli ♥