2010-11-23

Canvasalbum - Beauty of life

Förra veckan damp det ner ett nytt härligt DT-paket i lådan och däri låg ett canvasalbum och lite härliga mister från Maya Road och väntade.
Jag valde att göra ett album om det som jag tycker är vackert i livet. Framsidan behöll jag vit och skimrande och har dekorerat med bokstäver från Prima liksom den supersöta spetsen. Ängeln är en bild av en ängel som jag scannat in och skrivit ut på cardstock med canvas-struktur.
Här är några av bilderna, fler hittar du hos http://www.stellas.nu/.
Jag kan verkligen rekommendera er att prova på detta, det var så otroligt roligt och kreativiteten fick sig verkligen en boost! En perfekt present att ge bort i julklapp kanske! 

1 kommentar:

Mikaela sa...

vilken insiration!!! jag vill oxå göra ett canvasalbum!!!! har en hel rulle som jag hitta på clasolsson som ja kan anvädna.