2010-01-08

Lilla vän

Inspirerad av en gullig låt som bara ramlade in när jag satt och tittade på det här fotot :-).
Cardstockbakgrunden är vit även om det kanske inte ser ut att vara det :-), det är så svårt att få till färgerna den här mörka tiden men det rosa stämmer åtminstone på min datorskärm. Jag fastnade för en skiss på lektygochhantverk som jag bara kände passade perfekt till det här fotot.
Lite söta blommor med fantastiskt vackra brads.
Rubriken är grungeboard och handskrivet. Prickarna ovanför Ä är eyelets som jag köpt för massor av år sedan.
Refrängtexten, har stämplat lite fjärilar som jag satt 3d-lack på och så lite bling här och var.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alldeles alldeles UNDERBAR!!!

Wildärtan sa...

Ja, man ska inte slänga nåt alls, rätt vad det är så får man användning för sina öljetter!!
Underbart snygg LO:-)