2010-01-01

Frisör


Jag har utgått från en skiss från creative scrappers, skiss #72. De mönstrade papprena är från Crates nya serie Bliss, men mycket rosa blev det. Sprayade oxå med glimmermist och det blev något misslyckat men svårt att göra ogjort så det får väl vara så.



Blev inte riktigt nöjd, lite för mycket för min smak men jag lägger ut den ändå och kanske kan få något bra tips... om det nu finns nått att göra :-)


Fotona är inte av bästa kvalite men jag ville ändå scrappa dom för de är så gulliga!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Detta var lite spooky! Men NEJ min var inte skiss #72..den bara blev liksom - då blir det ju ännu mer spooky! jag tycker att din blev jättehärlig! underbara färger och många små detaljer:) papperen är ju bara ljuvliga - passar emma perfekt! kram

bakom berget sa...

Bra yrkesval Emma! Jag kommer också när jag behöver bli lite fin! Kram Åsa Ps. Kul med Johans blogg!Jag var in och skrev lite där! Hej hej!