2010-03-31

Påskkort

Jag tycker det är jättesvårt att göra påskkort... tror helt enkelt att det är färgerna jag inte gillar men så ville jag gärna göra ett till en go kollega och då fick det bli ett enkelt vitt kort och så får godiset utgöra "färgerna". Jag har gjort kortet som ett så kallat tent-card. Basen är vit och på insidan har jag satt ett ljust grönt enfärgat papper som jag embossat med hjälp av Mijas cuttlebug som jag fått låna.
Här kan man se det från sidan där det syns att det får plats lite godis. Nästa gång jag gör ett sånt här kort ska jag dock göra en förstärkning av framsidan, antingen på baksidan eller på framsidan så att det blir lite stadigare.

1 kommentar:

Unknown sa...

hej hej tjejjen!!

Vilken underbar påskpåse du gjort!! Så himla mycket läckert här inne!! :D

Välkommen till oss på Scrapptorget!! Maila gärna mig så ska jag ge dig lite mer info om allt... ;D

YooRee_Storm(a)hotmail.com

Kraaaaaaaaaaaam