2010-03-13

Underbara PRIMA

Ett gammalt foto på Emma när hon bara var en månad gammal. Å vad man blir sugen på att pussa på dom där gosiga kinderna och armarna.
Ljusrosa cardstock som bakgrund och mönstrade papper från PRIMA.
Massor med olika blommor, blad och dekorationer.
Den fina tyg-braden kommer från 7gypsies. Mitten på den stora vita blomman är från Kort&Gott och den fick jag av Mija igår när jag var där och hälsade på. Det gjorde susen för jag visste verkligen inte vad jag skulle ha satt där annars - Tack! Den rosa rosen och pebblen är från Prima och madonna-charmen är från Krukeriet i Halmstad.
Ticket från Tim Holtz, spetsen har jag köpt på Lektyg&Hantverk och det ljuvliga sammetsbandet på MiMas scrapbooking. Runt fotot har jag satt Distress stickles - Rock candy.

Inga kommentarer: