2012-04-22

Projekt stol

Har fyndat lite coola möbler på loppis som kommer bli superfina i vårt nya hus. Målar i högblankt svart för att det ska matcha och komplettera våra nya mer morderna möbler så att det blir en helhet... hoppas jag. Får väl se om några veckor när vi flyttar in hur det blir :-).
Här kommer stolen, innan målning:
 Den är ju helt klart vacker som den är... men inte så cool :-)

Målad i högblank svart färg... yummy, sitsen ska jag klä om i antingen ett marimekkotyg jag har eller ett svart med vita prickar... suger lite på karamellen.
Den kommer bli superfin i vardagsrummet till skrivbordet som jag oxå fyndat och som väntar på målning.

1 kommentar:

bakom berget sa...

Va fin den blev!
Jag har oxå två stolar som jag funderar på vad jag ska göra med. Måla, klä om eller kanske båda dera. Det är så svårt att bestämma sig tycker jag.
Här är skitväder. Hur har ni det?
KRAM.