2010-12-15

Emmas 5-årsdag

Det är snart ett år sedan och bilderna har legat här och väntat... men nu så. Inspirerad av en skissen v49 på veckansskiss.blogg.se.
På den vita basen har jag embossat cirklar med hjälp av att ta ut cirklar ur ett annat papper och lägga bakom bakgrundspappret och så har jag använt min bonefolder för att gnugga ner ytan. Jag har oxå markerat kanterna med lite glossy accent. Det randiga pappret är från Basic Greys serie Basic och wellpapphjärtat som jag målat med vit crackle paint och tejpat med lite Tim Holtz-tejp är från Inkido.
Blommorna är egengjorda av papper från Fancy Pants. En stor påklistrad öljett från 7gypsies och pompom-band från Prima.
Bokstäver från AC, October Afternoon och Webster.

1 kommentar:

Sonja sa...

Jätte fin LO! Sitter inte alltför långt ifrån dig idag.. :-) Befinner mig i Skåneland!!
Kram
Sonja