2009-09-08

Helpdesk

Att ha jouren är inte alltid så kul. Den här bilden tog Johan på mig en lördagmorgon när vi hälsade på i Karlsborg. När vi tittade på den i går kväll så sa han Helpdesk och självklart var jag tvungen att scrappa den bilden då! Basen är vit cardstock, det mönstrade pappret är från Sassafrasslass och det gröna och blå är från BG-Limey Rickey.
Dekoration från Sassafrasslass och tankebubblan har jag klippt ut på frihand ur vanlig cardstock. Fragments från Tim Holtz med grönt papper bakom (BG-Limey Rickey). Thickers i rubriken, de blå E'na är chipboardbokstäver som jag målat blå.
Pilen har jag klippt ut på frihand och stämpeln där kommer från catslife press och är 3d-lackad. Likaså lite detaljer på mönsterpappret.
Punchinella, stora eyelets och äpplet är från mönsterpappret men utklippt, 3d-lackat och monterat på 3d-kuddar.
hå och hej - tack för mig!

Inga kommentarer: