2009-09-07

Scrapträff

Vilken underbar helg det varit, helt otroligt rolig och kreativ. Har tillbringat helgen på MiMas scrapträff där jag hjälpt till med att fixa mat, koka kaffe, diska, haft kurs, haft demos etc... och så klart haft superkul.
Över 100 deltagare blev det och jag hoppas att de har haft det superbra i helgen!
Igår kväll när jag kom hem var jag verkligen scrapsugen själv och påbörjade faktiskt en LO som jag hoppas att jag orkar göra färdigt ikväll... vi får väl se :-).
Ska försöka hinna lägga upp bilderna på de LO's som jag skapat utifrån det senaste DT-paketet där jag fick lite julpapper! Galet att scrappa julbilder i september - barnen undrar varför jag går omkring och sjunger julsånger! Men kanske hinner jag ladda upp dom ikväll.

Hopp och hej!

1 kommentar:

bakom berget sa...

Ja det ska bli kul att se! Jag har åxå känt av lite jullängtan redan.KONSTIGT!!!Ja,ja! Det är väl sån man e bara! Kram Åsa.