2010-04-21

Beautiful smile

Här är en underbar bild på en en underbar tjej som har betytt väldigt mycket för mig - tror tyvärr aldrig att jag talat om det för henne. Dum är jag som inte berättar för mina vänner vad dom betyder. Väntar på svar på om jag får publicera fotot på min blogg så fram till dess så får ansiktet vara övertäckt.
Jag har scrappat bilden efter skiss #96 på Creative scrappers.
Jag har använt vit cardstock och skurit ut cirklar i olika storlekar med min nya Martha Stewart cirkel-skärare. Mönstrade underbara papper från Fancy Pants som jag fått fantastiska Mija som kom förbi i helgen med en uppmuntrande pappershög mitt i mitt snorande - TACK! Du är guld värd!
Till rubriken har jag använt Puffy stickers från AC - Rainboots.


Härlig spets från Prima och stämpel från Catslife Press, massa ljuvliga blommor från Prima.

2 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Jag tror att många skulle behöva bli bättre på att visa uppskattning för sina vänner och tala om hur mycket man tycker om dem! Superfin layout, jag är svag för cirklar!!!
kram Annika

Mija ♥ sa...

I smile - love it!!