2010-04-28

Mitt tredje bidrag

Basen är vit cardstock, sprayad med glimmermist och så har jag skvätt med akvarellfärg på. Sedan harjag stämplat och kladdat lite runt bakom fotot. Jag har bland annat använt Tim Holtz stämplar Ultimate Grunge.

Silvertråd och pompom på tråd, spets från Prima och runt fotot har jag oxå kladdat med färg - crackle paint i färgen rock candy.

Metalltagen är från Krukeriet i Halmstad.
Den här layouten är scrappad till deltävling 3 - Fokus på favoritteknik... mmm mycket svårt, gillar ju massor men jag valde tillslut att kladda med färg.

3 kommentarer:

Lavinialusenkofta sa...

Åhh, vad den här var mysig på nåt sätt. Allt passar så bra tillsammans. Jag undrar bara hur du har gjort bakom tagen och swirlen, har du stämplat eller bara kladdat med färg?

hälsn. Lovisa
lavinialusenkofta.blogspot.com

Suzanne sa...

Fab LO's. I tend to use patterned paper as plain backgrounds scare me! You have given me inspiration to try using plain cardstock as a background after seeing your fabulous LO's :) I am working on my first one as we speak :)

Lavinialusenkofta sa...

Hej! Ja, jag trivs på media, av och till :) tog lite studieuppehåll efter första året och hoppade på nu i höstas igen. När gick du det? //Lovisa