2011-05-19

Jag går och fiskar


och tar en tyst minut åker ut, ut och fiskar
En chans att andas in, andas ut.

En LO för Scrapdraken
Här har vi en LO med en vit bas. På basen maskade jag med dom helt underbara "Filter Paper" från Fancy Pants som finns i shoppen. Jag har använt distress ink och sedan sprayat lite med grön glimmermist. LO'n är inspirerad av en skiss som Mija gjort och som jag bara älskar! 
Fiskarna har jag klippt ut ur Fancy Pants Beach Babe-papper. Hur gulliga som helst. På ögonen har jag satt lite 3d-lack och fiskarna är monterade med 3d-kuddar.  
Cirklar i mönsterpapper.  
Helt underbara satinband med prickar och ett ljuvligt pompom.

2 kommentarer:

Sonja sa...

Superhärlig!
kram

Mija ♥ sa...

sötaste Annlouise!! jag såg direkt att det var "min" skiss! underbar tolkning som vanligt :)