2011-02-27

Hjälp

Idag tänkte jag be om lite hjälp!
Jag har tre LO's som legat mer än en vecka på mitt bord... dom är "färdiga" men jag är inte nöjd alls och jag har tänkt att dom ska ligga till sig lite... men det hjälper inte, så nu ber jag om lite konstruktiv kritik! Vad ska jag göra med dom? Plocka isär och börja om helt och hållet... det lutar faktiskt åt det... fast svårt på sassafras lass-LO''n som jag ju faktiskt sytt ihop :-)

Tycker mig inte hitta några bra dekorationer till den, men tycker att det fattas nått ändå....
Den här blev ju helt galen... det ser jag nu på skärmen... den får nog plockas isär.. har svårt att få till det med alla fotona, samtidgt så vill jag ju ha med alla bilderna... kanske ska framkalla nya i mindre storlek... Tips emottages tacksamt!!!
Å här förstörde jag bakgrunden med den fula texten :-( Först skrev jag bror direkt på men "orkade" inte ta med blyerts först och så blev det så klart FEL och fult, så då klippte jag ut bokstäver som skulle täcka det felskrivna... dumt det blev.

Så - fram med lite tips, ideer, åsikter - Jag tål!!!

3 kommentarer:

Stella sa...

Personligen gillar jag alla tre och tycker att de är jättefina!
Den första skulle enligt mig behöva någon mörk detalj nere till vänster, men det räcker med vad som helst; en brad eller nå´t annat kul i typ svart - för balansen.
Ja, annars har jag inte mycket att säga mer än det; jättefina!

Tina sa...

jag gillar dom!!!!
det enda jag tänka mig behövs är en liten dekoration på den översta lo:n längst ner till vänster eftersom den känns som där är lite för mycket "tyngd" åt höger. Dom andra två är super som dom är !!!!

Gillar texten "bror" och det handskrivna!

A'laEmmeli sa...

Tyvärr har jag inte så mycket konstruktiv kritik att ge, jag tycker de är precis lika fina som du alltid gör! Du är fantastisk! Kan hålla med ovanstående talare lite med någon mörk deco (dock inte för stor) på den översta till vänster... klockrena och fina alla tre!

Gillar den i mitten och att du använt alla fotona, det blev jättefint. Det handskrivna och den utklippta titeln är ju så fin!

Stor Kram!