2011-02-10

Nybadad

Här har jag inspirerats av en skiss hos Designat och fotot är en gammal bild från en kontaktkarta som jag scannat in och förstorat något. Själva bilden har ju inte direkt någon superkvalité men är söt och minnesvärd ändå!
Bakom fotot har jag klippt ut en "bullig" fotomatta ur ett prickigt cardstock. Den lilla molnknappen har jag gjort av cernitlera.
Bokstäver från Sassafras lass, pompomp-band och blommor från Prima. Pippin har jag bara klippt ut formen av ur ett prickigt papper och sedan ritat dit ben och satt en halvpärla som ögon och en liten orange trekant som näbb. I mitten av blommorna har jag satt genomskinliga "dewdrops".

1 kommentar:

A'laEmmeli sa...

Så ljuvlig LO, fotona är ju så söta! Hoppas paketet nådde dig idag, det tog lite tid att fixa allt och att få iväg vinsterna men jag hoppas att det finns något däri som du gillar i alla fall! :) Stor Kram Emmeli