2009-11-06

Metallblomma

I morse så kom jag på att jag ville ha en metallblomma på mitt kort som legat på skrivbordet ett tag utan att bli klart så jag slet fram min låda med gamla grejor jag inte använder... och ja där låg dom ju, metallgrejorna jag köpt på rea på panduro för länge sedan men som inte kommit till använding.
Det här använde jag, min håltång, min kära Tim Holtz-hammare, en musmatta och en metallblomma.
Så här såg den ut från början, jag började med att göra hål med håltången på alla blad så att det skulle bli lika.
Å ett hål i mitten och sedan la jag blomman på musmattan och bankade på med min hammare och då blev den bucklig och så böjde den sig uppåt lite snyggt.
Sedan monterade jag ihop blomman med en antiksilverpärla och en brads och underst en blomma från YouDo.
Vips har jag en schysst dekoration som jag ska ha på det där kortet... som jag visar när jag fått ihop det sista :-).


Inga kommentarer: