2009-11-16

Otäck veckostart

Denna veckan startade med en otäck skräll när Emma ramlade nerför trappan, från översta steget där hon snubblade på sin tröja som hon bar i famnen och ända ner. Fy vad otäckt, känner mig helt skakig och olustig. Jag skrek rakt ut, jag stod ju ovanför och såg allt, kastade muggen och gosedjuret jag höll i och sprang efter.... det är som ett svart hål, kommer inte ihåg alls hur det skedde utan helt plötsligt stod jag bara där nere och höll i henne. Lite mörbultad men mest förskräckt blev hon. Vilken otrolig tur - men det kändes inte kul att åka till jobbet idag...

2 kommentarer:

Mija ♥ sa...

Fy va' läskigt! Krama om det lilla livet från "tant Mija"!!

Kram

bakom berget sa...

Oj oj oj.... Vad är det jag hör? Hur gick det? Blev det många blåmärken?? Jag förstår att du blev skräckslagen.. Skriver snart, Kram Åsa.